BAKISMONSTER

Åh dra åt h...... vad bakis jag har varit idag! Jag som brukar klara mig undan rätt så bra, men nejdå där sket jag en lök! Nästan lika illa som dagen efter min 18-årsdag. Men igår, det var så jäkla roligt, på förmiddagen var vi ner till torsåker & firade lite jul med Dennis familj, badade tunna & åt god mat! Sen vidare hem och göra sig klar för fest med tjejerna, och sen folkan! Så kul att träffa alla som har flyttat från Hofors :)

Så idag har jag inte alls gjort många knop & min fina vän Lizette kom med pizza till mig, hon är guld värd hon! <3



Kommentarer
Lizette

och du är guld värd för mig, min vän! <3

2012-12-26 @ 21:41:16
Lizette

och du är guld värd för mig, min vän! <3

2012-12-26 @ 21:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0