UPPESITTARKVÄLL? -Nää!

Eftersom att alla spenderar uppesittarkvällen med nära & kära, spelar bingolotto, väntar in julen så tar jag med mig min bok & går och lägger mig istället eftersom att jag jobbar dygn(vi har sovande natt).

Imorgon på JULAFTON så kommer morgonen att spenderas med hjärtat, sen på förmiddagen/lunch åker vi till mormor i hästbo, sen till kvälls så åker vi till Börje&Ulla i malmjärn.
Juldagen kommer att det att festas så det bara sjunger om det! Men då innan på lunchen så ska vi ner till Dennis familj & fira jul :)

Nu ska jag fortsätta att läsa i boken; Säg det inte till någon, skriven av Kathy O'Beirne. En verklighetsbaserad berättelse om Kathys uppväxt, som är ett rent helvete. Det är en bok jag verkligen rekommenderar, jag är ingen direkt "läsa böcker tjej" men.. det går inte att sluta läsa!! Så, LÄS DEN!


God natt & God Jul på er alla!
Puss



Kommentarer
Lisette

God jul världens bästa du! <3

2012-12-24 @ 12:48:17
URL: http://lizettej.blogg.se
Lizette*

Skulle det ju stå ;)

2012-12-24 @ 18:54:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0