SOLSIDAN, så jäkla bra

Jag har precis tittat på Solsidan som går på Tv4 varje söndag 20:00, som ni alla förmodligen också tittar på? Det är iallafall ett skitroligt program med "Ove Sundberg". Strax kommer min underbara pojkvän hem som har vart i Turkiet en vecka, om två timmar är dem beräknade att komma hem, och jag lovar, så denna kväll har vart fruktansvärt långsam! 

I veckan/helgen har mina systrar(Isabell&Amanda) sovit hos mig, eftersom att jag är så feg och inte vill sova helt ensam när Dempa är borta. Vi haft match med F99/00, det blev en vinst med 9-2 riktigt skönt faktiskt! Sen hade laget en tjejkväll hemma hos mig, med en massa lekar och 19 brudar i min lägenhet! Det blev en massa lekar/Sing Star m.m.
Sen kom min lillasyster Line för att sova hos mig tills idag, då vi hade Damlagsmatch mot Ludvika, tyvärr blev det en förlust med 3-4 och jag vart bänkvärmare, hoppas man får spela nästa match........... 

Nu ska jag kika på lite Beck & laga lite mat till Dempa tills han kommer hem! 
Hörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0