LUCIA

Ja tänk att det redan har varit lucia, igår 13/12 följde vi traditionen att åka ner till pappa i silverdalen och tittade på det ridande luciatåget, sen vidare upp på bruket för tomtekväll. Kallt som faan, var det också. Typ -18 grader och jag tyckte verkligen synd om alla människor som stod ute i kylan med sina stånd. 

Nu på sista tiden har jag jobbat sjukt mycket, och min enda lediga dag var idag, så jag har tagit en promenad med Tingeling, plockat i ordning lite hemma och Dennis har åkt iväg till Sundsvall över hela helgen så jag är helt ensam hemma också.. Men jag ska ändå bara jobba hela helgen med två dubbelturer. 
Så nu är jag hos pappa och försöker få tiden att gå, och jag fick precis reda på att jag ska tatuera mig på SÖNDAG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0